Levering/retourbeleid.
Alles over de levering van jouw GeezerBox. Simpel geschreven.
Wij mogen de bestelling in meerdere keren naar jou brengen, tenzij dit niet kan of anders is afgesproken is met jou. Wij mogen ook de bestelling die in meerdere keren is bezorgd, apart factureren.
Wanneer je niet thuis bent terwijl wij je GeezerBox komen bezorgen, zullen wij het bij jouw buren proberen af te leveren. Wanneer dit ook niet lukt nemen wij jouw GeezerBox weer mee en zullen we een nieuw aflevermoment moeten afspreken.
De kosten van deze nieuwe levering is voor jou. Vanaf het moment dat wij jouw GeezerBox weer terug meenemen, zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan de producten of eventuele bederf van de verse producten (zoals de ingrediënten).
Wij bezorgen jouw GeezerBox alleen wanneer alle facturen betaald zijn behalve wanneer wij dit anders met jou hebben afgesproken.
Wij mogen de bezorging weigeren wanneer wij denken dat een toekomstige betalen niet gaat lukken.
Wanneer jij niet op tijd, of helemaal niet jouw informatie hebt opgegeven voordat wij de bezorging doen mogen wij de leveringstijd verlengen omdat alle overeengekomen leveringstijden niet definitief zijn. Je hebt geen recht op een schadevergoeding wanneer wij niet op tijd jouw GeezerBox kunnen leveren omdat wij niet alle informatie van jou hebben gekregen.
Wanneer wij zelf jouw GeezerBox komen bezorgen, of via een andere bezorger mogen wij eventuele bezorgkosten in rekening brengen. Maar geen zorgen, dit gebeurt niet vaak. Want wij bezorgen jouw GeezerBox helemaal gratis!
Kort gezegd, nee. Het herroepingsrecht is niet mogelijk omdat in jouw GeezerBox bederfelijke producten zitten of een beperkte houdbarheid hebben.